Wanneer je niet tevreden bent met jouw aankoop kun je het item binnen 100 dagen vanaf de verzenddatum zonder extra kosten retourneren en het geld volledig terug krijgen.
Elk item dat gekocht is bij Talisa Juwelen kan geretourneerd worden, inclusief gepersonaliseerde items.
Om met ons in contact te komen over het terug sturen van een item of het annuleren van een bestelling kun je ons een email sturen via support@talisa.com.
TERUGSTUUR PROCES
Om een product teruggave aan te vragen kun je een email sturen naar support@talisa.com. Een lid van ons klantenservice team zal in contact komen met je voor verdere instructies en een eventuele verzendsticker met minimale kosten te geven (de kosten voor de verzendsticker kunnen bij jouw geld teruggave verrekend worden).
ANNULERING BELEID
Stuur ons een email via support@talisa.com wanneer je je aankoop wilt annuleren.
Annuleringen zullen op de dag van ontvangst van het annuleringsverzoek worden behandeld. Jouw geld teruggaveverzoek wordt binnen 7 dagen behandeld.
BESCHADIGINGEN
Wanneer jouw item beschadigd is binnen 100 dagen vanaf jouw besteldatum kun je ons een email sturen via support@talisa.com. We zullen ons best doen om je te helpen.
Talisa Juwelen behoudt zich het recht om wanneer dan ook wijzigingen aan te brengen in dit beleid. Berichtgevingen over wijzigingen zullen op deze pagina gepubliceerd worden. Je kunt ons een email sturen via support@talisa.com wanneer je vragen hebt wat betreft het annuleren of ons beleid.